Moje potworki :)

Moje potworki :)

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Same kominy.

Jakoś tak wyszło, że właściwie nic innego nie robiłam ostatnio tylko kominy, komino-poncza.

Najpierw był seledynkowy komin dla mnie dorobiłam oczywiscie do niego geciorki ( uwielbiam getry i pewnie jeszcze ich zrobię setki)
Od bask36
Od bask36
Później zrobiłam komino-ponczo i czapkę dla małej księżniczki.  Niestety zabrakło mi deko włóczki na wykończenie..nie mogłam już jej niestety dokupić.

Od bask36
Od bask36
Od bask36

Później trzeba było zrobić ponczo dla mamusi księżniczki.

Od bask36
Od bask36
Od bask36

No i znowu ponczo, znowu seledynkowe... dla córki kumpeli. Prosiłam, błagałam... zrobię inne... nie dosć że ten sam kolor to i ten sam wzorek. Nie udało się przekonać mamusi, ma być taki sam i mam nie dyskutować. Wiem, wiem rozumiem...nie dyskutowałam, tylko teraz będę pilnować, żeby się nie zetknąć w szkole  jak zawożę dzieci... na córunię tej mamuni :)  :) 

Od bask36
Od bask36
Od bask36

3 komentarze:

Alicja pisze...

jejku, jakie wspaniałe poncha. kolory i wzory - fantastyczne

bask36 pisze...

Dziękuję :)

Bea S. pisze...

Śliczności!!!



czy weryfikacja obrazkowa jest konieczna przy pisaniu komentarzy. To bardzo utrudnia i przedłuża