Moje potworki :)

Moje potworki :)

niedziela, 8 stycznia 2012

Bez tytułu

Leniwa Baśka w końcu raczyła się zebrać w kupę i odezwać. No więc odzywam się...ale pewnie za dużo nie napiszę jak zwykle. Czasu brak mi całkowicie, na pisanie, dłubanie, na pogaduszki. Sama sobie jestem winna...chciało mi się mieć tyle dzieci to trzeba zapomnieć o czasie wolnym dla siebie.
Chciało mi się Wojtka wysłać wcześniej do szkoły, to teraz muszę siedzieć popołudniami i z dwoma chłopakami odrabiać lekcje, nie z jednym. Każdą wolną chwilkę poświęcam dłubaniu...może kiedyś ktoś mądry wymyśli jak wydłużyć dobę.

No to lecimy..

Moja ukochana czerwona szmatka. Można ją różnie zapinać upinać... zakładać do góry nogami.
Nawet coś w rodzaju golfa udało mi się kiedyś upiąć na górze.
Od bask36

Od bask36
Od bask36

Michasiowa czarna czapka...z warkoczami. No cóż, ostatnio mam fazę na warkocze.
Od bask36
Od bask36

Na dziś to tyle... jutro postaram się wkleić resztę. 

1 komentarz:

Bryzeida pisze...

Czerwone! Lubimy czerwone.
Skoro już trzeba wybierać, to chyba lepiej mieć czas na dłubanie.
Pozdrawiam.
Basia