Moje potworki :)

Moje potworki :)

wtorek, 24 lipca 2012

Sutasz

Zakochałam się w tych nitkach i koralikach i siedzę sobie i szyję.

Nie jest to proste dla kogoś kto nie trzyma nigdy igły w ręku, ja i maszynę rzadko wyciągam. Ale opłacało się pobawić. W końcu zaczynam łapać jak chować te nitki, pewnie daleko mi do doskonałości ale przecież dopiero się uczę.
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz
Od Sutasz

To była moja pierwsza brocha, byłam z niej taka dumna..teraz widzę dopiero ile tam jest niedociągnięć...ile widocznych nitek... to obok to pierścionek dorobiony do kompletu... jeszcze nadal brak do tego kolczyków..ciągle mi się o nich zapomina hehe.
Od Sutasz



Zapomniałabym.... mój cudak, niby ponczo niby sweterek. Cieplutki i dziwny.
Ale uwielbiam go. Będzie pewnie często na mym grzbiecie jak zacznie się rok szkolny...ale na razie mamy WAKACJE szkoda tylko że tak szybko zlatuje dzień za dniem.

A i jeszcze bym zapomniała...dobrze że zerknęłam do mojego picassa hehe Złota rybka, uszyta w dwie godziny na szkolne przedstawienie. hehe
Od bask36
Od bask36
Od bask36
Od bask36
Od bask36
Od bask36
Od bask36

Brak komentarzy: